BLOG PAGE

STAY UP TO DATE


Is face-to-face contact nog nodig?

Het was in 2004, maar ik herinner het me als de dag van gisteren: mijn eerste videocall vanuit de auto. Met mijn laptop op de passagiersstoel reed ik over de A12. Via MSN Messenger en een UMTS-kaart sprak ik een collega, die te zien was in één beeld per seconde. Destijds waren we pioniers, maar inmiddels zijn mobiele videoconferenties de normaalste zaak van de wereld. Zo normaal, dat we ons moeten afvragen wanneer het nodig is elkaar in werkelijkheid te zien.


Sociale software van Microsoft. Wat adviseer ik mijn klant?

Menig Microsoft partner kreeg de laatste jaren pijn in z’n buik van de verwarrende communicatie rondom sociale software van Microsoft. Had je net een nieuwe technologie geïntroduceerd bij een klant, waait er een jaar later weer een andere wind! Met welk advies kun je je klanten het beste van dienst zijn?


Complexe ICT-vraagstukken vragen om een specialist

ICT-vraagstukken zijn vaak complex. Regelmatig horen wij van onze partners dat het hun aan kennis over SharePoint ontbreekt om tot een juiste oplossing te komen voor hun klant. Als specialist in SharePoint Online is het dan onze taak met standaardproducten samen tot een oplossing te komen die aansluit bij de behoefte van de klant.

Page 7 of 15

volg ons

en mis nooit de laatste updates