BLOG PAGE

STAY UP TO DATE


Complexe ICT-vraagstukken vragen om een specialist

ICT-vraagstukken zijn vaak complex. Regelmatig horen wij van onze partners dat het hun aan kennis over SharePoint ontbreekt om tot een juiste oplossing te komen voor hun klant. Als specialist in SharePoint Online is het dan onze taak met standaardproducten samen tot een oplossing te komen die aansluit bij de behoefte van de klant.

 


Documenten synchroniseren met OneDrive? Lastig!

Vraag Microsoft partners naar hun ervaring met het product OneDrive en ze fronsen massaal hun wenkbrauwen. Natuurlijk, met OneDrive zet je bestanden in de cloud die vervolgens automatisch synchroniseren met je computer. Maar helaas verliep dit proces de afgelopen jaren verre van probleemloos. Veel Microsoft partners krijgen regelmatig verontruste telefoontjes van klanten met de mededeling dat de synchronisatie niet heeft gewerkt. Verre van ideaal, zo’n product dat niet doet wat hij belooft.

 


Benut Office 365 zo volledig mogelijk

Veel Office 365 klanten benutten vaak maar een deel van de mogelijkheden. Veel klanten gebruiken alleen nog Exchange Online en/of Skype for Business. Slechts 20% van de Office 365 klanten maakt gebruik van SharePoint Online, een 'web applicatie platform' binnen Office 365 met eindeloos veel mogelijkheden. Neem als voorbeeld de mogelijkheid om SharePoint in te zetten als intranet ter ondersteuning van interne communicatie en kennisdeling. De meeste klanten laten deze functionaliteit onbenut, terwijl het ze goed kan helpen hun organisatie effectiever te runnen.

Page 9 of 16

volg ons

en mis nooit de laatste updates