BLOG PAGE

STAY UP TO DATE

In ons vorige bericht vertelden we jou over hoe een gebrek aan kennis rond SharePoint kan leiden tot slechte ervaringen. Deze week vertellen we je hoe een gebrek aan tijd ertoe kan leiden dat organisaties het gebruik van SharePoint vermijden. Lees hoe je als organisatie en/je klanten het maximale uit SharePoint kunnen halen en tijd kunnen besparen tijdens de implementatie.

SharePoint is in het verleden niet altijd op de juiste manier ingezet in organisaties. Vaak werd het puur als een middel ingezet dat vanuit de ICT-afdeling werd gestuurd, waarbij de behoeften uit de organisatie een ondergeschoven kindje werd. Dat is natuurlijk jammer, want wanneer SharePoint op de juiste manier wordt ingezet kan het veel toegevoegde waarde opleveren.

Je kent het misschien wel: je nodigt een aantal interne en/of externe mensen uit om samen te werken in SharePoint Online. Echter blijkt niet iedereen de uitnodiging ontvangen te hebben of gaat er iets fout bij het eerste keer aanmelden. Vervolgens wordt er dan toch weer teruggevallen op het e-mailen van bestanden. Daar zit natuurlijk niemand op te wachten.

Page 15 of 19

volg ons

en mis nooit de laatste updates